De Camino Primitivo - voettocht van Oviedo naar Santiago de Compostela

Weer Santiago de Compostela

Gisterochtend hebben we op een mooie manier het overlijden van Rosi weer een beetje af kunnen sluiten. Ik ben blij en dankbaar dat wij daar ook bij mochten zijn.

In de middag hebben we een heel regiment kaarsen aangeschaft en in de kerk van La Barca allemaal aangestoken. Eerder hadden we er nog geen mogelijkheid toe gehad en eigenlijk vind ik het wel mooi dat het op het eindpunt in het uiterste puntje van Muxia wel kon. De kaarsen hebben een dagenlange brandtijd en zijn voor iedereen die om welke reden dan ook wat steun nodig heeft, geestelijk of lichamelijk.
Dat iedereen de kracht mag ontvangen om om te gaan met datgene wat op zijn of haar pad komt. We denken aan jullie.

HEEL VEEL LIEFS ALLEMAAL EN EEN DIKKE KNUFFEL UIT SANTIAGO DE COMPOSTELA VAN
NICO EN CLARY

P.S.: een medepelgrim gaf ons nog een (gedeelte van een) gedicht mee van Robert Frost:

Two roads diverged in a wood, and I -
I took the one less traveled by,
And that has made all the difference.

Twee wegen in een bos liepen uiteen, en ik
ik nam die het minst begaan was,
en dat heeft al het verschil gemaakt...

P.S. P.S.: we zijn vanmorgen langs de luchthaven geweest: heb de rugtas weer terug!
Nu kunnen we echt onbekommerd genieten van de laatste paar dagen!

Reacties

Reacties

gonny

Hoi Clary,

Ik heb net een stukje camino "gelopen" via de DVD van jou: genoten van de foto's en de muziek, heel mooi gedaan allemaal.
He, gelukkig dat je je bagage weer hebt, dat geeft weer ruimte in het hoofd.
Fijn dat jullie, zo met elkaar, een herdenking aan Rosi hebben kunnen houden. Lijkt me wel emotioneel maar ook weer heel erg mooi.
Nu maar volop genieten van wat komen gaat: "Gracia a la vida" heb ik net gehoord en zo is het!!

Groetjes uit een zonnig en warm Alkmaar.

majory

Clary en Nico
Mooi mooi mooi !!!
Dikke kus Majory

Marisca

Wow wat een tocht! Jullie zijn er eindelijk! Gefeliciteerd!

X Marisca

Jenny

Lieve Clary,
Wat een belevenis om zo samen het eindpunt te behalen!
Gefeliciteerd! Ik heb weer genoten van alles waarin jullie ons hebben laten delen. Dank hiervoor.
Ga nu lekker genieten van de laatste dagen!
Lieve groet, Jenny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!