De Camino Primitivo - voettocht van Oviedo naar Santiago de Compostela

En het bedrag is.......

Natuurlijk hebben jullie nog een bericht te goed van me: het totaalbedrag wat er aan sponsorgeld binnengehaald is.

2 oktober j.l. tijdens de reisleidersvergadering mocht ik het bedrag symbolisch overhandigen aan de oude (Connie en Ben) en nieuwe reisleiding (Marieke en Frans) van de bootreis.
Tijdens de reisleidersvergadering? Wat deed je dáár nou? zullen jullie je misschien afvragen. Nou, dat zal ik jullie vertellen.
Wij - Ria Wit en ik - waren daarbij, omdat we sinds kort ook reisleider bij Mensen voor Mensen zijn geworden, en wel van de 40+-reis. En daar hebben we hartstikke zin in.
Maar ik dwaal af. Nadat het bedrag overhandigd was, kreeg ik uit handen van Connie een schitterend plateau, beschilderd met allemaal jacobsschelpen, symbool van de pelgrims die op weg zijn naar Santiago de Compostela. En precies in "mijn" kleuren....

Natúúrlijk had het niet gehoeven, maar ik ben er wel erg blij mee. Het raakte me bovendien, omdat de voettochten mijn leven behoorlijk hebben veranderd. Dit plateau zal daarom een heel mooie plek krijgen.

We kregen meteen weer een gedeelte van het bedrag terug, zodat wij ook wat reserves hebben voor onze eerste reis. Hartstikke bedankt, Marieke en Frans!! Dit is natuurlijk van harte welkom!

Maar ik zal jullie niet langer in het ongewisse laten.
Nico had ook zijn bedrage geleverd door zijn collega's bij de enkels te vatten en hun de zakken leeg te schudden voor zijn Camino Francés. Dit heeft een bedrag van $ 1.163,50 opgeleverd.
Het totale sponsorbedrag kwam daarmee - op een enkele euro na - op

============
€ 4.800
============

En mocht iemand toevallig nog wat geld kwijt willen, dan kan dat natuurlijk altijd. Vanaf nu mag dit weer op de algemene rekening van Mensen voor Mensen zelf, t.w. 41.66.03.459.

Dank jullie wel, alle goede gevers.
We zijn diep onder de indruk van de spontane reactie van alle sponsors, waardoor we dit fantastische bedrag bij elkaar hebben gekregen.
Hierdoor hebben we wat meer armslag om de gasten van Mensen voor Mensen een fijne vakantie te bezorgen.

DANK DANK DANK

Reacties

Reacties

Marisca

Wow tante, goed gedaan!
X

jacqueline

Geweldig Cary wat je gedaan hebt Ben trots op je .

Lyda

Geweldig dat jullie zoveel geld hebben kunnen schenken aan dit goede doel, ik wens jou veel succes en plezier met het voorbereiden van de volgende reis.

Rick

Clary, jullie hebben een mooi bedrag bij elkaar gelopen en wat fijn ... dat je gewoon verder gaat met the good job, fantastisch!!!
Groet, Rick

Els Sinnige

Clary, wat een fantastisch bedrag hebben jij en Nico bij elkaar gelopen.
Gefeliciteerd. Veel succes met je inzet voor
"Mensen voor mensen".

Olga Visser-Henss

Clary,
wat geweldig wat zal jij trots zijn op je zelf, je man en de organisatie. Het is een bedrag wat je zeker veel goeds mee kunt in Mensen voor Mensen.
Voor jezelf een dikke prachtige Pluim!
Olga

Evelyn

Hoi Clary,
Het is natuurlijk al weer een tijd geleden en nu pas lees ik de mail. Ik vind het geweldig wat jullie hebben gepresteerd. Een mooi bedrag. Ben heel benieuwd naar je reisleiderschap en hoop dat je me daar eens wat meer over wilt vertellen.

Lieve groet, Evelyn

Wim (ook van de boot)

Clary:
Dank voor het geweldige bedrag,daar kunnen we zeker iets moois mee doen voor mensen voor mensen.
Ik weet zeker dat jij en Ria ook een leuke reis met fijne gasten voor elkaar krijgen.

lieve groet Wim

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!