De Camino Primitivo - voettocht van Oviedo naar Santiago de Compostela

Rosi

Het vorige verhaal had ik al eerder geschreven, anders was het me nu niet meer gelukt.

Vanmiddag hoorde ik van Nico dat mijn nicht Rosi vannacht aan een hersenbloeding is overleden. Daar ben ik behoorlijk stuk van.

Ik heb besloten om toch door te gaan naar Santiago, maar nu met een andere intentie. Deze Camino Primitivo draag ik op aan Rosi.

gonny

Wat een afschuwelijk bericht Clary!! Gecondeleerd. In 1 klap is alles anders en loop je daar inderdaad met een hele andere intentie.
Ik heb net Nico gebeld om hem ook te condoleren en gehoord wat er allemaal is gebeurd. Goh wat triest zeg.
Ik zal zo een kaars voor jou opsteken en weet dat ik in gedachten bij je ben.
Ik wens je veel bescherming en kracht tijdens deze laatste kilometers.
Liefs en een dikke kus: Gonny

Evelyn

Goh meissie ik leef met je mee. Ik zal ook een kaars voor je branden en ik denk aan je.

Liefs, Evelyn

arie klarenbeek

dat is even schrikken, gecondoleerd. heel veel sterkte en ik vind het heel sterk van je dat je de tocht uitloopt. wat een zware kilometers zijn dat.

Sandra Viel

Lieve Clary, ik heb genoten van al je verslagen, vervelend dat het nu met zo'n vervelend bericht moet eindigen.
Je mag trots op jezelf zijn kanjer!
Liefs en een knuffeltje,
Sandra

Karin Götz

Hé Clary, ook namens Michel heel veel sterkte gewenst. We denken aan je en hou vol.

Dikke kussen,
Karin

Rick

Dag Clary,

Wat een vreselijk nieuws heeft ons allen bereikt, ik heb er zijn geen woorden voor. Ik vind het heel sterk van je om onder deze omstandigheden de reis af te maken en ben ervan overtuigd dat Rosi niet anders zou willen. Ik wens je heel veel sterkte en kracht op het laatste stuk van je reis. You are not alone!!

Tot snel, Rick

Ina

Hoi Claarje,

Wat is dit een afschuwelijk bericht zeg. Ik ben er helemaal stil van.
Gecondoleerd met dit verlies.
Klasse van je dat je deze Camino Primitivo afmaakt en opdraagt aan Rosi. Ze zou heel trots op je geweest zijn.
Wij zijn dat in ieder geval.
De laatste loodjes.....

Liefs
Ina

Jacqueline

Lieve Claar, wat een afschuwelijk bericht! Heel veel sterkte, we zijn bij je om je te steunen.
Erg knap dat je de tocht toch af gaat maken, zie je wel dat je een Kanjer bent!
Zet hem op....
Veel liefs en een extra dikke knuffel van ons

Ria

Clary, je bent een kanjer om toch door te gaan, het wordt een tocht met extra zware bepakking. Gecondoleerd met het verlies van je nicht. Ik hoopte zo voor jou, dat je geen nare berichten zou krijgen, ik heb een kaars voor jullie beide aangestoken om krachten te bundelen en ik weet zeker dat je nicht trots is op wat jij gedaan hebt. Iedereen leeft met je mee, so walk on kanjer. (ze loopt met je mee) Dikke kus Ria

Monique

sprakeloos.

Els

Bij alle felicitaties voor je verjaardag, las ik ook het berichtje van Rosi. Wat is dit onvoorstelbaar, met Monique ben ik ook sprakeloos.
Jouw laatste kilometers staan nu in een heel ander licht.
Ik wens jou en Rosi, veel licht. Weet je gedragen door je beschermengel. Rosi zal trots op je zijn en jou ook beschermen.
Liefs, Els

Marisca

Veel sterkte het laatste stukje...

X Marisca

GerdA SMIT

Lieve Clary,

Dit was dus de harde noot die je te kraken had.Wie had dit ooit verwacht? Je ziet alles ligt vast in het leven enwij kunnen er jammargenoeg niets aan veranderen.Rosi is naar de andere sfeer en kijkt met liefde naar haar geliefden op het aardse.Zij zal jou zeker dankbaar zijn en dit kado van jou aan haar zal jullie verbinden. Heel veel sterkte allemaal.Liefs K+G.

Merel

Dag Clary,

In voor- en helaas ook tegenspoed heb je een bijzondere tocht gelopen. Gefeliciteerd met dit avontuur en alles wat het je brengt, sterkte met het verlies van je nicht, en bedankt dat je Mensen voor Mensen in je hart op deze reis hebt meegenomen.

Hartelijke groet van Merel Snoeiing
Voorzitter Mensen voor Mensen