De Camino Primitivo - voettocht van Oviedo naar Santiago de Compostela

Jarig in Lugo

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties!
Heb er vandaag een lading wax tegenaan gegooid, coupe de plukjes. Je bent jarig of je bent het niet, haha!
Martin en Cristina stonden helemaal verbaasd te kijken, die hadden me nog nooit gezien met "normaal" haar.
We zijn de dag begonnen met churro´s con chocolate en een heerlijk glas versgeperste jus d´orange. Met al die heerlijke ontbijtjes hoef ik niet bang te zijn dat ik te veel gewicht verlies. En ik heb Nico natuurlijk al aan de lijn gehad. Die heeft me als eerste gefeliciteerd.

We hebben onze rugtassen in een hostal gedropt, want we mogen niet langer dan 1 nacht in de herberg blijven.
Straks ga ik lekker wat rondbanjeren hier en vanmiddag heb ik C & M uitgenodigd om ergens te gaan eten. Het weer is wisselend. Niet warm, 8 graden, zon en regen wisselen elkaar af.

-------------------------

Vanmiddag lekker en gezellig gegeten: pimientos de padrón en raxo, met ijs toe. En natuurlijk de rode wijn niet te vergeten. Nou nnum, het loopt wel los hoor, met dat sleutelgat. Het gat van de deur past beter, haha!
Heb van C & M een stekertje gehad, het symbool van de refugio´s. Lief van ze, had niet gehoeven, maar ik ben er erg blij mee.

Nou luitjes, tot de volgende keer maar weer.

Reacties

Reacties

tonny obdeijn-abrahams

hoi hoi,
van harte gefeliciteerd! Vele jaren in goede gezondheid erbij.

Gabi

Heeyj mam,

Gefeliciteerd met je verjaardag en moederdag en dat soort dingen enzo...
Het is dat ik niet zomaar een bosje bloemen kan posten op je site, maar anders had ik dat gedaan...
En ook ontbijt op bed enzo...

Verder alles goed met lopen? Het schiet al een eindje op he?
Naja, doe de groetjes aan papa, en succes verder.

Ik zie jullie wel weer als jullie thuis zijn. Neem ik me nieuwe vriendin mee (die ook vandaag jarig is (hoe is het mogelijk?!))

Groetjes!!

Jenny Cornet

Lieve jarige Clary, wat ben je toch een kanjer! Op de eerste plaats hartelijk gefeliciteerd, het gaat vast een geweldig jaar voor je worden! Kan niet anders door deze prestatie! Ik neem mijn petje voor je af! Wat een uithoudingsvermogen met dat klimmen en dalen vergezeld door allerlei weertypen! Gelukkig is de omgeving prachtig. Ik geniet van je verslag en hetgeen je meemaakt. Eet lekker en gezellig vanavond en ik hef het glas op je/jullie! Liefs, Jenny

rosi

Hiep hiep hoeraaaaaaa.
Geweldig tante. Wat een hele bijzondere verjaardag moet dit zijn.
Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier!

Groetjes,
Rosi

Marjan

Hoera hoera! Dat is nog eens een bijzondere verjaardag!
Ik heb net een heleboel bijgelezen en alsof het zo moest zijn... Snuitje liep te rennen, te stuiteren en de schreeuwen door de gang. Maar even op schoot genomen en nu zit ze voor me in de vensterbank... Begint Joep door de gang te sjezen en te brullen.
Denk dat ze je ook willen feliciteren, alsof ze aanvoelen dat ik iets ga schrijven!
Fijne dag en ik zie alweer mailtjes binnenkomen over foto's, ik ga eens even koekoeloeren!
Dikke kus Marjan

Wilma

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren.
Groetjes Jaap en Wilma

fatima

van harte gefeliciteerd tante, met je verjaardag , en je mag gerust nog een wijtje neemen hoor , je hoef toch niet te rijen , hihihihihi .

dikke kusssssss fatima en luis

je schoonzus charo

van harte gefeliciteerd en hoop dat nu beter weer is en geen sneuw voor je .

groetje je schoonzus

Rick

He Clary,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag and many happy returns!!

Goed te lezen dat het goed gaat en dat je het enorm naar je zin hebt, geweldig, ga zo door!

Groet, Rick

Connie

He Clara,
Van harte met je verjaardag, zo te lezen heb je het ook erg leuk gehad.
Dikke zoen en go for it girl!!!
Con

jacqueline

Hoi Clary

van hartlijk gefeliciteert nog met je verjaardag.Het lijkt me een hele ervaring.Zo jou verhalen telezen .Ik wens je nog een goede reis. Gr Jacqueline

Gerda smit

Hallo prutwandelaarster,wat een heftige tijd de laatste dagen.Alle zegen komt van boven zeggen ze,nou dan ben je heel erg rijkelijk bedeeld.Als ik zo lees is het best zwaar en ik hoor geen enkele klacht.Heel dapper.Ik doe het je niet na,want het is niet alleen het lopen maar ook het slapen en de teleurstelling als een restaurantje dicht is waar je je hoop op gevestigd had.Maar je gaat het redden,al is het alleen op karakter.ik zet woensdag een hele dag een kaars voor je aan,moet helpen.Zet hem op lieve meid toi,toi.

gonny

He meisje Barrientos,

Ben je alle feestelijkheden te boven? Het werd een uitbundige verjaardag zo te lezen: gesnoept, gegeten en natuurlijk gedronken, het kon niet op, ha, ha. Nou je bent niet vergeten door het thuisfront als ik alle felicitaties zo lees, hartstikke leuk voor je, ook een lieve reactie van Gaby erbij.
En nu natuurlijk weer back to reality. Wat een snert weer he, dit had nu ook weer niet gehoeven maar ja we moeten het doen met wat we krijgen op dit gebied en zo te lezen heeft het geen negatieve impact op je humeur. Bravo!!!!!!!!
Nou meisje: en hele goede voortgang, groetjes aan C&M.
Tot het volgende verslag: adios quapa (zonder wax, zonder make-up).

Groetjes Gonny

elsa

Lieve Clary,
Ook nog jarig op deze tocht, van harte gefeliciteerd met deze dag. Met plezier lees ik je verhalen. Geweldig, wat een prestatie wat je doet. Klimmen, dalen, alle soorten weer en dan ook nog een blaar op je kleine teen. Bij ons is het ook koud weer. Nog veel wandelplezier en hou vol.
Groeten van Elsa.

Rebecca

Hoi lieve en stoere tante van me,
Aangezien ik thuis al zes maanden geen computer heb reageer ik iets later dan gewenst, maar alsnog wil ik je feliciteren met je verjaardag van afgelopen maandag. Ik zit nu op mijn werk dus yes een computer........
Heb regelmatig aan je gedacht en heb nu eindelijk je telefoonnummer bemachtigd.
Dus ik zal je binnenkort even verassen op je mobiel!
Tussendoor nog gepolst bij ome Nico hoe het je verging en ben erg trots op je dat je dit gewoon even flikt.
Een hele dikke kus en nog even doorzetten.
xxx Rebecca
Ik

Willem

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en succes met het vervolg van je tocht.
Groetjes,
Willem

Evelyn

Van harte meid....ben een beetje laat maar wist niet dat je jarig was;)

edith

Jenny en Gonny, volgens mij heb ik per abuis post van jullie ontvangen in Culemborg, eikvaren. kan dat kloppen?

Toevallig kom ik beide namen hier tegen en gok het erop dat jullie de juiste personen zijn.

mail anders even een reactie.

edith1502@hotmail.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!