De Camino Primitivo - voettocht van Oviedo naar Santiago de Compostela

Aankomst in Oviedo

Dank jullie wel voor jullie leuke en lieve reacties. Ik ben er blij mee.

Vroeg op dinsdagmorgen: half 3. De reis is prima gegaan. Vlak voor de landing in Asturias heel veel sneeuw gezien in de bergen. Ben ik blij dat ik op het laatste moment nog even handschoenen in de tas gedaan heb!
Groot was dus de verrassing toen bleek dat het een graad of 20 was. En in Oviedo zelf heb ik wel 30 graden gezien. Letterlijk een warm onthaal dus! De ironie: ik wilde niet in de hitte lopen, maar zie, krijg dus toch een portie!

De eerste stempel op de Compostela heb ik in de katedraal gekregen. Dat heeft wel wat; een bewijs dat je er echt geweest bent.


In de herberg konden we pas vanaf 17.00 uur terecht. We sliepen daar met 5 mannen en nog 2 vrouwen op een zaal met 8 stapelbedden.

Nadat ik me wat had opgeknapt, eerst alles maar even omgepakt. Het was een rommeltje geworden door de reis.
´s Avonds voor een habbekrats een flink bord eten in een cafetaria gehad: daar was ik best aan toe.

Om een uur of half 10 gaan slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!