De Camino Primitivo - voettocht van Oviedo naar Santiago de Compostela

Nog eventjes....

Dinsdag is het zover: bij nacht en ontij m'n bed uit om met het vliegtuig via Barcelona naar Oviedo te gaan.
Aan één kant heb ik een best wel de nodige twijfels: houden mijn voeten en pezen zich goed? Is m'n rugtas niet te zwaar? Houd ik het zelf wel vol? Aan de andere kant kijk ik er ook erg naar uit. Het lijkt me een heel bijzondere ervaring te worden. Niet altijd even gemakkelijk, maar zeker de moeite waard.

Zag vanmiddag na de laatste wandeling dat m'n hakken toch sneller gesleten zijn dan verwacht. Nog even naar de schoenmaker morgen. Gelukkig dat ik het vandaag merkte en niet pas over 3 dagen of zo.
Verschillende mensen hebben me spullen geleend of gegeven. Ook goeie tips ontvangen. Allemaal heel erg bedankt daarvoor; jullie gaan allemaal een beetje met me mee.

Voor iedereen zal ik onderweg en bij aankomst in Santiago een kaarsje aansteken en voor een aantal mensen in het bijzonder. Zij moeten een operatie ondergaan, zijnziek of kunnen op een andere manier extra steun gebruiken.

Als ik onderweg ben, wil dat niet zeggen dat er niet meer gedoneerd kan worden voor Mensen voor Mensen, hoor! Ik heb er ab-so-luut geen problemen mee als dat doorgaat. Dus nadenkers en twijfelaars: gewoon doen! (Meer informatie is te vinden in het verhaal over de sponsortocht. ) Degenen die al wel gesponsord hebben: hartstikke bedankt; we zijn er blij mee!!

Tussen 36 haakjes: onze tuin staat vol met lelietjes-van-dalen. Normaal gesproken deel ik daarvan naar hartenlust uit, maar ze zijn nu nog te rauw om te plukken. Ongeveer vanaf koninginnedag kan dat beter.
Dùsss... wie ze hebben wil, mag ze zelf uit de tuin halen. Nico weet ervan. Voor het geval hij niet thuis is, zelf even een mesje of schaar meenemen. Achter de bloempot naast de achterdeur zet ik wat desinfecterende handgel, want ze zijn natuurlijk wel ietwat giftig. Niet opeten dus!!

En mag ik ook alvast de jarigen feliciteren? Lucia, Sander, Joost en Iris. En natuurlijk nog Alexander, de Queen en Maxima. Allemaal een heel fijne dag gewenst.

Ik heb nog geen idee wanneer ik het volgende verhaal op de blog kan zetten, want volgens mij tref ik onderweg niet zoveel internetshops. Misschien horen jullie over 3 dagen al weer van me, maar het kan net zo goed een week duren.
Tot de volgende keer dus.
Enne... blijf reageren; dat vind ik errug leuk!

Reacties

Reacties

sandra viel [vgb]

klinkt allemaal heel spannend.
Ik verheug me nu al op al je leuke verhalen straks.
Via mijn knuffelsteentje van jou geef ik jou af en toe een knuffeltje onderweg.
Ik hoop dat het soepeltjes gaat en zo niet, dan zijn het heel veel mooie levenslessen,geniet van het NU, zodat elk moment een klein wonder wordt. dikke pakkerd, liefs Sandra

willie

Spannend wordt het nu Clary ..... en jij ook al vast gefeliciteerd, .zal de 10de aan je denken en een borrel op ons drinken .Ik wens je een hele fijne wandeling toe, maar ook heel veel sterkte voor als het al eens moeilijk wordt, maar meid, ik weet dat je het kunt!!!!! Ik hoop dat je heel veel leuke, aardige en interesante mensen op je tocht tegen komt. Ik ga je echt volgen hoor ,toi toi toi Liefs van Willie

fenny

wens je alle goeds toe en geniet er van!!

Evelyn

Heej Clary....ik wens je een fantastische wandeling toe met mooie ontmoetingen en ervaringen.

Groetjes van Evelyn

Janny

Hoi Clary,
Nu wordt het echt spannend. Heel veel succes en ik ben heel benieuwd. Nogmaals een inspirerende, spirituele reis toegewenst.

Janny

m.gvanbellen@orange.nl

hoi clary
erg leuk al je verhalen.
n"hele mooie en goede reis en ondank alles
houd de moet er in .
lieve groetjes rietje

Joke de Bruijn

Ik zie dat je morgen vertrekt. Veel succes, ik hoop dat alles gesmeerd loopt. En ik ben benieuwd naar je verhalen onderweg.

Lyda

Hoi Clary, ik weet niet of je dit berichtje nog leest, zo ja, dan wens ik jou veel succes en geniet van je voettocht, ook al zal dat wel eens moeilijk zijn, maar je kan het!
Heel veel liefs van Lyda.

Marieke Verouden

toi toi toi!!!!

Marisca

Nu gaat het ECHT gebeuren! Heel veel succes en dat het maar een bijzondere ervaring mag worden!

X Marisca

debby

hoi clary,

heel veel succes met deze bijzondere ervaring.
ik zal aan je denken.

xx
debby

Rosi

Hoi tante,

nu is het echt begonnen!
Jammer dat ik je gemist heb.
Ik wens je een geweldige en vooral veilige tocht en heel veel succes. Goed doorzetten, hôr.

Heel veel plezier !!
Ik hoop dat het de reis wordt die je in gedachten had of zelfs beter!

Liefs,
Rosi

P.S. bedankt voor jouw kaarsje (heel lief).

Marjan

Eindelijk onderweg! Heel veel succes en plezier!
X Marjan

Els Sinnige

Hoi Clary,

Wat ontzettend leuk jouw verhalen te kunnen lezen. Wat is internet toch fantastisch. Je voorbereidingen heb je goed aangepakt, dus... dit kan alleen maar een mooie tocht voor jou worden. Heel veel succes, ik wens je toe, dat je onderweg veel mooie en liefdevolle mensen zult gaan ontmoeten.

Erwin

Bedankt voor de felicitatie's aan de jarigen om mij heen. Ik ga het ze doorgeven. Ik wens je een goede reis toe en lees met plezier je belevenissen.
Succes! Elke kilometer wordt gehonoreerd!

Erwin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!