De Camino Primitivo - voettocht van Oviedo naar Santiago de Compostela

Terug bij Meindl

Helaas pindakaas, de andere schoenen brachten niet wat er van ze verwacht werd: bloedblaren horen niet bij het inlopen is me verteld. Op zich zijn het prima schoenen, alleen niet geschikt voor mijn voeten. (Ze staan nu te koop op Marktplaats.nl, dus wie voor een zacht prijsje een paar Hanwags op de kop wil tikken.....)

Uiteindelijk toch weer terug bij Meindl, die liepen goed totdat die bewuste bobbel de kop opstak. Omdat ik er zo lang niet op gelopen heb, zijn de blaren achter mijn hiel ook weer van de partij. Ach, een kleinigheid hou je altijd! Maar gelukkig is er een heel slim iemand geweest die blaarpleisters heeft uitgevonden. Vandaag heb ik daarmee toch nog een afstand van een km of 15 af kunnen leggen. Niet verkeerd, al zeg ik het zelf.

O ja, schroom niet om een berichtje achter te laten. Vind ik hartstikke leuk, niet alleen nu, maar ook straks tijdens de tocht zelf.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!