De Camino Primitivo - voettocht van Oviedo naar Santiago de Compostela

Nieuwe schoenen

Die grap met de schoenen heeft uiteindelijk ruim een maand geduurd. Ze gingen eerst naar de schoenmaker, daarna naar de fabriek, toen waren ze gemaakt en zoudenze worden teruggestuurd en uiteindelijk bleek dat ze toch niet goed te repareren waren. Daar was ik niet blij mee!

Frown

Vandaag heb ik nieuwe schoenen gekregen van een ander merk, want de andere zouden er niet eerder dan woensdag zijn. Die ga ik nu eerst een paar dagen in huis inlopen. Als ze niet te veel 'aanloopproblemen' geven, hou ik ze en anders moet ik toch maar wachten op de nieuwe zending. Nu maar duimen dat de voorbereiding niet te veel in de knel is gekomen... Duimen jullie mee?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!