De Camino Primitivo - voettocht van Oviedo naar Santiago de Compostela

Sponsortocht (Fundraising walk) voor Mensen voor Mensen

Below the photos you will find the English translation.

Mensen voor Mensen is een vereniging, die vakanties verzorgt voor mensen met een lichamelijke beperking. Deze vereniging draait uitsluitend op vrijwilligers die zich op verschillende fronten inzetten. Als begeleider zijn zij de handen en voeten van hun gast. Zelf ben ik al een aantal keren mee geweest als begeleider/quizmaster.
Ik vind dat deze vereniging wel een steuntje in de rug verdient.
Om die reden heb ik Mensen voor Mensen als goed doel aan mijn voettocht naar Santiago gekoppeld.

De 17 etappes van Oviedo naar Santiago de Compostela zijn inmiddels afgelegd en daar kijk ik met grote voldoening op terug. De afsluitende 4-5 etappes naar Finisterre en Muxia, over een afstand van ca. 120 km, loop ik samen met mijn man Nico. Hij is nu via de Camino Francés op weg naar Santiago en half juli voeg ik me daar bij hem.

Wie Mensen voor Mensen ook wil sponsoren - al dan niet via de etappes en/of kilometers -, kan het bedrag dat men daarvoor in gedachten heeft overmaken op rekening nr. 1513.513.761 t.n.v. C.M.M. Barrientos-de Reus.

Op 8 juni j.l. 2010 was de tussenstand van de sponsortocht € 2.891,50.

DANK AAN ALLE GOEDE GEVERS, we zijn heel blij met jullie!

Mensen voor Mensen (People for People) is a charity run by volunteers. They do their utmost to enable physically disabled people to go on holiday in a way as normal as possible. As companion they are the "hands and feet" for their guest. For several years I have made myself useful as a companion, but also as a quizmaster.
In my opinion this organisation deserves some financial help. Therefore I decided to make my trek also a charitable activity for Mensen voor Mensen.

In May I walked the 17 stages from Oviedo to Santiago de Compostela and I look back upon it with great satisfaction. However, there are 4-5 more stages to go from Santiago to Finisterre and Muxia, covering an additional distance of 120 km. At this moment my husband is doing the Camino Francés from the Pyrenees to Santiago. Mid-July I will join him there so that we can do the last stages together.

If you wish so, you can support Mensen voor Mensen by donating a small (or large) sum of money, per km, per stage or just one amount. Every euro (or pound) counts and all proceeds go to the charity.
For a remittance in The Netherlands you can use the bank account no. 1513.513.761 in name of C.M.M. Barrientos-de Reus. From outside The Netherlands you can remit the amount to bank account no.:
(IBAN) NL 96 RABO 0326989692 in name of C.M.M. Barrientos-de Reus in Velsen-Noord. The swift code is RABONL2U.

At June 8th 2010 an amount of € 2.891,50 had been collected so far.

TO ALL DONORS: THANK YOU VERY MUCH !!! We are very happy with you!

Reacties

Reacties

Hans en Rinkje

Hallo Clary.

Moi gedaan en mooie foto`s heb je neer gezet.
Een pluim van ons hoor.
groetjes van de Peentjes

Renateweide

Hoi,
Ik ben erg enthousiast geworden van jouw verhalen en heb een paar vragen. Ik wil heel graag deze zomer zelf de camino primitivo gaan lopen en vraag me af waar ik moet beginnen om dit te organiseren.
Bijvoorbeeld:
- hoe kom ik in Oviedo?
- hoe kom ik weer terug in Nederland?
- is er onderweg ook zonder van tevoren te reserveren voldoende mogelijkheid tot eten en slapen?
- is een slaapzak, matje en zelfs tentje noodzakelijk op deze tocht?
- wat moet ik echt meenemen in mijn rugzak?
- is het gevaarlijk om als vrouw alleen de reis te wandelen?

Mijn mailadres heb ik opgeslagen op jouw site, hoop dat je me zo kunt terugvinden en antwoord kunt geven. Heel erg inspirerend dat jij dit gewoon bent gaan doen en hoop dat je mij verder wilt helpen. Thanks,
Renate

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!